Złote Lustro

Umów wizytę

Kontakt

Booksy

Instagram

Edit Template

Regulaminy

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów oraz pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem przed przystąpieniem do korzystania z usług naszego Salonu.

 

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

w salonie ZŁOTE LUSTRO Agnieszka Jańczyk

Obowiązuje od dnia: 01.12.2024  r.

 

  • 1 Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa dokładne zasady korzystania z usług świadczonych w salonie ZŁOTE LUSTRO Agnieszka Jańczyk NIP 7692067158, e-mail: zlotelustro.biuro@gmail.com tel. +48 784 107 446 pod adresem ul. Wojska Polskiego 23M/3 97-400 Bełchatów zwanego dalej „Salonem”.
  2. Salon świadczy Usługi w dniach od poniedziałek – sobota w godzinach: pn-pt 10:00 do 18:00, sobota 10:00 do 14:00.
  3. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed rezerwacją wizyty na usługi w Salonie. Przystąpienie do wybranej usługi oznacza akceptacją niniejszego Regulaminu, bez konieczności jego podpisania przez Klienta.
  4. Regulamin wraz z Cennikiem i opisem Usług stanowi umowę na świadczenie usług.

 

  • 2 Definicje
  1. Klient – oznacza osobę fizyczną, pełnoletnią, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za zgodą ustną lub pisemną, rodzica/opiekuna prawnego.
  3. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin sporządzony przez Usługodawcę.
  4. Salon – oznacza Usługodawcę świadczącego usługi w danym lokalu pod podanym adresem.
  5. Usługa – oznacza usługę/zabieg świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta.
  6. Wizyta – zarezerwowany termin wykonania usługi/zabiegu w przez Usługodawcę.
  7. Kaucja – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, płatna z góry przed wykonaniem usługi, odliczana od ostatecznej ceny po wykonaniu usługi.
  8. Usługodawca – oznacza:  (dane firmy, NIP oraz dane kontaktowe te i e-mail)

 

  • 3 Rezerwacja i odwoływanie wizyt
  1. Salon prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty poprzez: recepcję, social media salonu oraz system rezerwacyjny booksy.
  2. Klient 24h przed wizytą otrzymuje od Salonu sms z przypomnieniem o wizycie.
  1. Klient ma obowiązek poinformować salon o odwołaniu zarezerwowanej wizyty. Odwołanie wizyty musi nastąpić poprzez powiadomienie telefoniczne lub sms.

 

  1. W przypadku częstego odwoływania umówionych wizyt oraz/lub niestawiania się na umówione wizyty bez wcześniejszego powiadomienia salonu, salon jest uprawniony do odmowy rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi. Każda taka sytuacja będzie rozpatrywana indywidualnie przez salon.
  1. W przypadku wybranych usług salon wymaga wpłaty przez Klienta Kaucji w wysokości 50%.

Kaucja dotyczy rezerwacji zabiegów z zakresu NIE DOTYCZY.

  1. Kaucję Klient może zapłacić przelewem na podany przez salon numer konta lub osobiście na recepcji salonie gotówką, kartą lub blikiem.
  • numer konta do przelewu …………………………………..
  • (nazwa banku …… )
  • dane do przelewu……………………………………………….
  1. Wizyta zarezerwowana kaucją może być odwołana lub przeniesiona przez klienta na inny dostępny termin nie później niż na 48 h przed umówionym terminem wizyty. W przypadku odwołania wizyty po tym czasie lub niestawienie się na wizycie bez jej odwołania, kaucja będzie bezzwrotna. Kaucja nie zostanie też przeniesiona na inny termin.
  2. Zgodnie z ustawą o zawieraniu umów na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa, Klient rezerwujący wizytę telefonicznie, e-mail, poprzez system rezerwacji lub poprzez wiadomość na Facebooku/Instagramie czyli poza siedzibą Usługodawcy, ma 14 dni (liczonych od dnia zawarcia umowy) na odstąpienie od umowy i rezygnacji z zarezerwowanej usługi. Za dzień zawarcia umowy ustala się dzień wpłaty kaucji przez klienta. Klient odstępujący od umowy zawartej na odległość musi powiadomić o tym salon pisemnie poprzez e-mail na adres ……………. przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy, powołując się na prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz podając dane do przelewu zwrotnego. Po prawidłowym odstąpieniu od umowy Kaucja zostanie w całości zwrócona dla Klienta w terminie do 14 dni (kalendarzowych). Kaucja zostanie zwrócona przelewem.
  1. W przypadku gdy klient nie powiadomi salonu o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość w wyznaczonym terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy, kaucja będzie bezzwrotna. Kaucja nie zostanie też przeniesiona na inny termin.
  1. Klienta, który odstępuje od umowy zawartej na odległość obowiązuje również termin z punktu 7 niniejszego paragrafu. Klient świadomie rezygnuje z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość jeżeli odwołanie wizyty ma nastąpić później niż 48h przed umówionym terminem wizyty. W przypadku odwołania wizyty lub zmiany terminu wizyty po tym czasie lub niestawienie się na wizycie bez jej odwołania, kaucja będzie bezzwrotna. Kaucja nie zostanie też przeniesiona na inny termin.
  1. Klient zawierający z salonem umowę na odległość na krócej niż 14 dni przed terminem wizyty rozumie i zgadza się, na utratę prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. W przypadku odwołania wizyty lub zmiany terminu wizyty po tym czasie lub niestawienie się na wizycie bez jej odwołania, kaucja będzie bezzwrotna. Kaucja nie zostanie też przeniesiona na inny termin.

 

  1. W przypadku odwołania wizyty przez lub zmiany terminu wizyty przez salon, kaucja zostanie zwrócona w pełnej kwocie przelewem na podane przez klienta dane do przelewu, w terminie do 14 dni.
  1. W przypadku realizacji usługi kaucja podlega zaliczeniu na poczet ostatecznej ceny wykonanej usługi. Cena do rozliczenia po wykonaniu Usługi zostanie pomniejszona o wysokość wpłaconej kaucji.
  2. Dla celów niniejszego Regulaminu, “Siła Wyższa” oznacza jakiekolwiek zdarzenie poza kontrolą salonu, w tym m.in. zdarzenie losowe, epidemię i pandemię, wojnę, powstanie, rozruchy, zamieszki, akty terroryzmu, pożar, wybuch, powódź, kradzież lub awarię istotnego sprzętu, nagłe wyłączenie mediów w salonie, umyślną szkodę wpływającą na pracę salonu, niezapowiedziany strajk, warunki atmosferyczne, akty i regulacje organów administracji państwowej lub samorządowej. Salon nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Klienta za niewykonanie jakichkolwiek obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu w zakresie, w jakim będzie to spowodowane wystąpieniem Siły Wyższej. W takiej sytuacji Klient otrzyma możliwość do wyboru: rezerwacji innego dostępnego terminu, zwrotu wpłaconej kaucji w wysokości wpłaconej kwoty lub otrzymania vouchera w wysokości wpłaconej kwoty.

 

 

  • 4 Cennik i płatności
  1. Salon świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług dostępnym na recepcji salonu oraz w systemie rezerwacji booksy.
  2. Klient przed wyborem usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
  1. Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonaną usługę niezwłocznie po jej wykonaniu.
  2. W salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
  • Gotówka
  • Karta
  • Blik
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów usług. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania są uregulowane w odrębnych załącznikach do niniejszego Regulaminu.
  1. Klient ma prawo do skorzystania z promocyjnych cen zgodnie z obowiązującymi w określonym czasie promocjami, pakietami i ofertami rabatowymi. Promocje nie łączą się.
  2. Aktualne ceny promocyjnych zabiegów to najniższe ceny w ciągu ostatnich 30 dni – chyba, że przy produkcie określono inaczej.

 

  • 5 Obowiązki klienta
  1. Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia za zgodą opiekuna prawnego. W przypadku osoby niepełnoletniej Salon jest uprawniony przed wizytą do wglądu stosownej zgody opiekuna prawnego oraz do odmowy świadczenia Usługi w przypadku braku takiej zgody. Formularz zgody na wykonanie usługi dla osoby niepełnoletniej jest dostępny na recepcji salonu.
  2. Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia wypełniając zgodę na zabieg, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonej usługi oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji wypełniając i podpisując wymaganą dokumentację.
  3. Każdy Klient jest zaznajamiany ze wskazaniami, przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami po zabiegowymi, a przystępując do zabiegu ma ich pełną świadomość i je akceptuje. Potwierdzeniem jest podpisana przez klienta świadoma zgoda na zabieg.
  4. Każdorazowo, gdy zabieg jest wykonywany powtórnie Klient winien potwierdzić aktualność stanu zdrowia i przekazanych informacji lub aktualizować każdorazowo informacje medyczne, zwłaszcza przeciwwskazania.
  5. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia osoby wykonującej zabieg o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanej Usługi.
  6. Klienci powinni przychodzić na umówioną wizytę bez osób towarzyszących.
  7. Klient powinien stawić się w salonie na max na 10 minut przed rozpoczęciem usługi.
  8. O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować salon telefonicznie z odpowiednim wyprzedzeniem.
  9. Salon dopuszcza spóźnienie Klienta do max 10 minut, po tym czasie usługa może zostać odwołana lub skrócona. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie przez salon.
  10. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia salonu przez Klienta, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
  11. Salon nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w salonie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
  12. Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
  13. Podczas wykonywania Usługi zabrania się używania telefonu przez Klienta z wyłączeniem sytuacji losowych.
  14. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren salonu.

 

 

  • 6 Reklamacje
  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej wykonanej usługi.
  • Reklamacje związane z zabiegami: manicure i pedicure przyjmowane są do 3 dni po wykonaniu usługi.
  • Reklamacje związane z zabiegami: twarz i ciało przyjmowane są do 3 dni po wykonaniu usługi.
  1. Reklamacja przyjmowana  do rozpatrzenia musi być złożona przez klienta osobiście w recepcji salonu na formularzu reklamacyjnym. Klient składając reklamację musi podać swoje dane osobowe, kontaktowe, przyczyny reklamacji oraz zakres oczekiwań reklamacyjnych.
  2. Każdorazowo w przypadku złożenia reklamacji salon wykona dokumentację foto/video dotyczącą powodu reklamacji, która zostanie załączona do złożonego przez Klienta formularza reklamacyjnego.
  3. W każdym przypadku warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest stawienie się osobiste w salonie.  Reklamacje złożone poprzez social media, telefonicznie czy mailowo – nie będą rozpatrywane.
  4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej przyjęcia i prześle odpowiedź na reklamację pisemnie lub mailowo na podane dane kontaktowe Klienta.
  5. Po rozpatrzeniu reklamacji na rzecz Klienta, Klient jest zobowiązany do podpisania protokołu reklamacyjnego zawierającego odpowiedź salonu na złożoną przez Klienta reklamację.

 

  • 7 Higiena i bezpieczeństwo oraz standardy salonu
  1. Salon oświadcza, że wszyscy pracownicy salonu są odpowiednio przeszkoleni i doświadczeni, posiadają aktualne badania zdrowotne a usługi wykonywane są na najwyższym poziomie oraz z należytą starannością.
  2. Pracownik przed przystąpieniem do realizacji usługi, zobowiązany jest przygotować odpowiednio swoje stanowisko pracy oraz zadbać o odpowiednią dezynfekcję wykonywaną przed każdym Klientem.
  3. Pracownik zobowiązany jest do wykonania zabiegu w sposób prawidłowy zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie ze sztuką zawodową zachowując przy tym odpowiednie warunki higieniczno- sanitarne oraz przepisy BHP i PPOŻ.
  4. W Salonie są używane jednorazowe aplikatory oraz zdezynfekowane i wysterylizowane akcesoria i narzędzia. 
  5. Salon dbając o higienę i bezpieczeństwo klientów z najwyższą starannością i zachowaniem procedur higieniczno-sanitarnych używa odpowiednich certyfikowanych preparatów do dezynfekcji oraz urządzeń do sterylizacji (autoklaw) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  6. W przypadku zranienia Klienta podczas zabiegu, zabieg jest natychmiastowo przerywany, uruchomiona zostaje procedura postępowania poekspozycyjnego, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Zabieg przerwany jest dokańczany, tylko jeśli jest to możliwe, po zabezpieczaniu miejsca zranienia lub w innym dogodnym dla klienta terminie.
  7. Salon przed wykonaniem usługi:
  • przeprowadza z Klientem wywiad dotyczący jego oczekiwań oraz jego stanu zdrowia , przedstawia klientowi przeciwwskazania do wykonania danej usługi, podaje ewentualne zalecenia po zabiegu i wskazówki do pielęgnacji domowej
  • informuje Klienta o realnych efektach danego zabiegu, ilości zabiegów potrzebnych do osiągnięcia zamierzonego efektu, o ewentualnych skutkach ubocznych lub powikłaniach po zabiegu, o preparatach używanych do zabiegu,
  • wymaga od Klienta wypełnienia i podpisania karty klienta lub/i zgody na zabieg
  • wykonuje zdjęci przed i po zabiegu do dokumentacji zabiegowej.
  1. W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, aktualnego stanu zdrowia Klienta, zagrożenia ze względu na choroby zakaźne, Salon zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania zabiegu.

 

  • 8 Postanowienia końcowe
  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, cennika oraz certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca co do własnego doświadczenia.
  2. Aktualny Regulamin Salonu jest wywieszony i dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.
  1. Salon zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie oraz Cenniku. Nowe dokumenty wchodzą w życie z dniem wprowadzenia zmian. Salon zobowiązuje się do poinformowania o zmianach w Regulaminie oraz Cenniku wszystkich Klientów z zarezerwowanymi terminami przed realizacją usług.
  1. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
  2. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, który to w dalszym ciągu będzie obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.

 

 

  • 9 Przetwarzanie danych osobowych klientów

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (dalej jako RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem danych osobowych Klientów jest:  (wszystkie dane firmy)

Z Administratorem ochrony danych można kontaktować się pocztą elektroniczną pod adresem e-mail:

Rezerwując wizytę w salonie klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach opisanych poniżej, w niniejszym paragrafie.

Dane osobowe Klientów pozyskane w związku z korzystaniem z usług Salonu, będą przetwarzane w następujących celach:

  • w celu komunikacji z klientem (otrzymywanie za pośrednictwem telefonii komórkowej i poczty elektronicznej informacji dot. planowanych wizyt)
  • w celu wykonania umowy o wykonanie usługi, w której klient jest stroną (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
  • w celu wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów prawa dla celów podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  • w celu i zakresie określonym w treści zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

Podstawą prawną przetwarzania danych Klientów będzie: udzielona zgoda, niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy, niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski Klientów.

Kategorie danych osobowych: Administrator przetwarza dane osobowe jedynie w zakresie kategorii niezbędnych do wykonania usług.

Dane Klientów mogą być przekazywane następującym podmiotom: procesorom (podmioty przetwarzające) w związku ze zleconymi przez salon działaniami, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom kontrolnym i nadzorczym, organom egzekucyjnym. Dane Klientów będą przekazane do państwa trzeciego (np. USA) w związku z prowadzonymi działaniami na Facebooku (dotyczy Klientów kontaktujących się z salonem poprzez fanpage salonu na Facebooku lub Instagramie).

Okres przetwarzania danych osobowych Klientów jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres przez który dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: przepisy prawa, które mogą obligować salon do przetwarzania danych przez określony czas (np. dane nt. faktur przechowujemy przez 5 lat od końca ostatniego roku rozliczeniowego) czy okres, który jest niezbędny do obrony interesów salonu oraz okres na jaki została udzielona zgoda.

Ponadto, informujemy, że Klienci mają prawo do:

  • żądania dostępu do danych osobowych ich dotyczących,
  • sprostowania ich danych,
  • żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia,
  • usunięcia ich danych lub ograniczenia ich przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania ich danych osobowych jeżeli są przetwarzane niezgodnie z prawem
  • przeniesienia ich danych osobowych.

Jednak w wyjątkowych sytuacjach dane nie mogą być usunięte natychmiast. Są to:

  • dane, które są niezbędne do realizacji usługi i ewentualnego okresu reklamacyjnego,
  • dane co do których istnieją podstawy prawne, aby mimo tego kontynuować przetwarzanie,
  • dane przetwarzane w zgodzie z innymi przepisami prawa.

Klienci mają prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.

W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania danych osobowych przez Salon Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem a danych osobowych prosimy kierować na adres Administratora z tematem “Dane osobowe” na adres e-mail:

Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z ww. treścią i w celach wskazanych w ww. klauzuli informacyjnej, z którą Klient również zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.

 

REGULAMIN BONÓW UPOMINKOWYCH

Obowiązuje od dnia: 01.12.2024

 

 

Regulamin nabywania i realizacji bonów upominkowych

 

  1. Definicje: 
  • Bon upominkowy, zwany dalej Bonem – bon na określoną usługę, pakiet usług lub określoną kwotę,

        nabywany przez Klienta Salonu, zwanego dalej Zamawiającym, dla osoby trzeciej, zwanej dalej Obdarowaną.  

  • Salon – ZŁOTE LUSTRO Agnieszka Jańczyk, ul Wojska Polskiego 23M/3 97-400 Bełchatów.  
  • Obdarowany – osoba realizująca Bon 
  • Zamawiający – osoba kupująca Bon 

 

  1. Bony upoważniają do skorzystania z usług zgodnie z obowiązującym cennikiem. 

 

  1. Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu wizyty z podaniem numeru Bonu pod numerem telefonu+48 784 107 446  bądź osobiście w Salonie. 

 

  1. Bon należy okazać przed skorzystaniem z usługi. 

 

  1. Bon ważny jest przez 12 miesięcy od momentu jego nabycia. W wyjątkowych sytuacjach ważność Bonu może zostać przedłużona. Każda taka sytuacja będzie rozpatrywana indywidualnie przez Salon. 

 

  1. Bony nie podlegają wymianie na gotówkę. W wyjątkowych sytuacjach bony imienne mogą zostać wykorzystane przez inną osobą niż wskazaną na bonie.

 

  1. Bony zakupione na miejscu w Salonie nie podlegają zwrotowi.

 

  1. Klient, który zakupił bon na odległość, poza lokalem (telefonicznie, mailowo, poprzez social media Salonu – w formie cyfrowej

lub z wysyłką pod podany adres) ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu bonu w ciągu kolejnych 14 dni na adres Salonu. Po otrzymaniu zwrotu, Salon zwróci Klientowi równowartość bonu wraz z kosztami przesyłki zwrotnej w ciągu 14 dni na podane przez Klienta dane do zwrotu. Klient decydujący się na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, powinien powiadomić o tym Salon telefonicznie lub mailowo przed upływem 14 dni od dnia zapłaty za zamówiony bon. W przypadku gdy klient nie powiadomi Salonu o odstąpieniu od umowy w wyznaczonym terminie, utraci możliwość zwrotu bonu.

 

Klient dokonający zakupu bonu na odległość, na krócej niż 14 dni przed realizacją usługi a tym samym przed upływem terminu na

odstąpienie od umowy zawartej na odległość, rozumie i zgadza się, na utratę prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

 

  1. W przypadku, gdy wartość wybranej przez Obdarowanego usługi jest niższa niż wartość Bonu, Salon nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy wartości. Obdarowany może wykorzystać pozostałą różnicę na poczet rezerwacji kolejnej usługi.

 

  1. W przypadku, gdy wartość wybranej przez Obdarowanego usługi przekroczy wartość Bonu,

Obdarowany zobowiązuje się dopłacić różnicę.  

 

  1. Bony nie łączą się z promocjami i rabatami dostępnymi w Salonie. 

 

  1. Bon może zostać zrealizowany podczas jednej lub kilku (w przypadku pakietu) wizyt w Salonie. 

 

  1. Bon może zostać zrealizowany wyłącznie w Salonie, w którym został nabyty.

 

  1. W przypadku nieodwołania lub nieprzełożenia zarezerwowanej wizyty przed zaplanowanym

terminem usługi i niepojawieniu się w umówionym terminie z bonu potrącana jest wartość 50 zł.

 

  1. W przypadku zmiany cennika usług po zakupie Bonu – Bon na określoną kwotę będzie realizowany zgodnie z czasem rezerwacji terminu usługi. Bon na określoną usługę lub pakiet usług będzie realizowany zgodnie z cennikiem usług obowiązującym w dniu zakupu Bonu.

 

  1. Sposób pakowania Bonu oraz zawarte w nim dodatki (gratisy) zależą od wartości Bonu i decyzji Salonu.

 

  1. Wszelkie reklamacje związane z realizacją Bonów należy składać drogą pisemną na adres Salonu

lub adres e-mail: zlotelustro.biuro@gmail.com

Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni od dnia otrzymania Reklamacji.

 

  1. W przypadku sytuacji nie ujętych w niniejszym Regulaminie decyzje podejmuje Salon lub będą one regulowane kodeksem cywilnym.

 

  1. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zakupu Bonów oraz integralną część Regulaminu Świadczenia Usług. Zamawiający oraz Obdarowany są zobowiązani do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu oraz z treścią Regulaminu Świadczenia Usług. Wszystkie Regulaminy dostępne są na recepcji Salonu oraz również każdorazowo do wglądu na życzenie klienta.

Złote Lustro

Umów zabieg już dziś!

Wierzę, że prawdziwe piękno zaczyna się od wewnętrznego spokoju. Dlatego w Złotym Lustrze znajdziesz luksusowe zabiegi, holistyczne podejście i troskę o najmniejsze detale - wszystko po to, byś poczuł się wyjątkowo.

Kontat

Pozwól sobie na chwilę wytchnienia w miejscu, które celebruje piękno i spokój na najwyższym poziomie.